Torsdag 12:e mar

tjabba tjena hallå

idag i skolan hade vi ett till nationellt prov i engelska när den söliga killen hade pratat klart (på bandet) skulle vi bada  jag trodde inte vi hade bråttom men det hade vi för bussen stod och väntade men det var ett problem dom som inte hade jackor fick springa tillbaka och hämta sina jackor, men så klart behövde inte jag det, när vi äntligen var framme så gick vi in och tog på oss bikinin vi gick in i duschen och duschade av oss lite vi vi gick ut och satte oss framför oss står en tjej och jag anar att det är en simlärare jag bara tänkte för mig själv behöver man en simlärare när man går i 5:an? Eva sa att vi skulle ha något vatten prov och man skulle simma sex längder bröstsim och två längder ryggsim om man klarade det så blev man godkänd, vi fick gör om det hur många gånger som helst för eva ville se hur vi simmade men till sist fick vi hoppa från 3:an sedan gick man in och duschade jag trodde vi inte hade alls bråttom så jag stressade ju inte och där står jag sen bara i trosor och bh och så säger eva bussen går snart så ni får skyna er och jag bara men hjälp jag har ju nästan inga klädder på mig men till sist blev jag färdig efter vi kom till skolan igen så gjorde vi massa saker tex vi skulle rita en flagga från europa sedan var det mat till mat hade vi korvstroganoff och ris på rasten körde vi innebandy sedan när klockan var 12.30 skulle vi gå in, vi gjorde många tråkiga saker efter matrasten innan vi skulle sluta kollade vi på en film om London när klockan var 13.50 slutade vi för dagen, jag cyklade hem och fikade och gjorde läxan sen skulle jag va med nelly och gabriella <3 vi lekte skola isabella gabriellas lillasyster var elev  efter ett tag så gick vi till kullahallen och köpte godis sedan skulle jag hem,          

   tack för en snöig dag (: <3



  det snöar i mars månad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0