Onsdag 11:e mar

idag i skolan hade vi nationela provet i svenka sedan skulle jag och några andra till kören när jag var på kören så räknade dom andra matte när vi kom tillbacka från kören så var det rast när vi kom en efter vi hade spelat innebandy så skulle vi på musiken vi skulle göra egna ljud så det skulle ble typ en låt av ljud och så spelade vi lite gitar vi spelade jag vill ha en egen måne när vi kom tillbacka från musiken så skulle vi räkna lite matte men vi hann inte så mycket vi vi gjorde ett gamalt nationelt prov det var i engelska han som pratade prata jätte långsamt så det tog 20 min att göra det provet när vi äntligen var klara med provet så var det mat till mat hade vi brunaböner och potatis blää, men det var biff man kunde äta också på rasten spelade vi så klart innebandy som vanligt när vi kom in gick vi igenom läsförståelsen när vi var klara med dom svaren så var det gympa vi spelade någoting vet ej vad det heter men Kent kastade tex ut en fotboll så skulle 3 spelare gå in när gympan var slut skulle vi på in och duscha sedan fick man cykla hem 



            så här blev luggen




så här blev luggen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0