Lördag 1:e mars

hej på er

idag var jag med Gabriella och Nelly <3      nu ska jag berätta vad vi hittade på;

nelly kom till gabriella och då var jag redan hos gabriella, vi bestämmde att vi skulle gå ut och göra något gabriella sa; kan vi inte gå till stranden? och det gjorde vi men sen kom vi på att jag och nelly skulle fika typ kl 3 så vi gick till en skog istället, när vi kom till skogen var det fult med träd som hade trilat och vissa var avhuggna gabriella sa att det var en bäck längre bort och vi gick så klart till den bäcken, när vi kom fram var typ vattnet alldeles orange och det låg fult med pinnar i vattnet vi sa att vi skulle rädda den bäcken och vi försökte ta väck pinnar och löv och sånt när nelly kollade på klockan sa hon att det var dags att gå hem och då när hon sa det så trilade gabriella i dammen hon blev alldeles blöt och smutsig, stackars gabriella! men till sist kom vi hem och gabriella tog torra kläder på sig :) 



                   På väg till tågrälsen....
                                                  


                              Gabriella <3




                               Nelly <3

                                                             



                                  Jag

                                                            


                        Jag på spåret

                                   



                   Jag och Gabriella <3
                                                
    Gabriella bara; Skit nu kommer tåget  




                           vid bäcken




                När Gabriella trilade i bäcken;
       
                                   smutsigt
                                                          
                                                     




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0