Fredag 6:e mar

hejsan svejsan blogg läsare

idah efter skolan kom min mamma och hämta mig och Matilda för att jag skulle klippa lug när jag hade blivit klippt fördigt så var det en kvinna som också skulle klippa sig men hennes hår var lila jag sa till matilda ööö hennes hår är lila, på vägen hem körde vi inom kullahallen och köpte glass sen skulle jag och matilda gå till skolan för att vi skulle ta våra cyklar och cykla hem sedan var det fika när vi kom hem vi skulle paka våra grejor till innebandyn när kl var 18.00 skulle vi till träningen när vi hade tränat skulle vi äta hos grannen men så klart duschade vi först vi kollade på let's dance elisabet åkte inte ut, herregud sedan gick vi in till oss igen för vi skulle sova





puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0