Torsdag 23:e juli

hej alla blogg läsare (:
Kom precis hem från johanna. Jag, johanna & gabriella va ute och tog lite bilder. När vi var på skolan så såg vi en jätte läskig hund, kanske inte läskig men den var typ lös och hundens matte satt någon stans och drack öl. Det känndes ganska läskigt när hunden sprang fram till oss :s Vi gick typ någon annan stans på skolan för vi ville inte vara nära den hunden. Så sitter vi typ och tar kort och pratar lite, så kommer typ några från 6:an cyklande och vi blir skit rädda. Sen hör vi bara att den där killen som har den hunden skriker vad fan håller du på med till hunden , så jag går bort och kollar vad som står på så ser jag att typ hinden springer runt och matten han som äger hunden asså, försöker typ koppla han eller något. Så vi blir skit rädda igen och springer och gömmer oss, elle typ inte gömmer oss men vi springer någon annan stans. Vi tyckte att det var något som inte stämmde så vi gick hem till johanna. Vi gick in på hennes dator och bloggade lite eller johanna och gabriella gjorde det iallafall. För jag skulle typ snart hem då. Ni får lite mer bilder i morgon när vi ska till stan (: ♥  puus ♥

älskar er tantorna (: ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0