Söndag 26:e juli

Hej alla blogg läsare (:
Här kommer ett inlägg om helsingborgs festivalen som jag var på igår. Det var hur mycket folk som helst. Det var något spel som man skulle hitta var den stenen var under tre korkar, vissa satsade 500 kr på det men det var inte alla som hittade stenen så de förlårade 500 kr på det. Jag fattar inte hur man kan satsa 500 kr på ett sånt spel. Det var många konstiga människor där. Det var en man som  var typ full han spydde på gatan det var jätte äckligt. När kl var typ 22.00 började det oska och blixtra, det var ganska läskigt för jag e typ rädd för oska. Jag vet inte hur myckt klockan var när vi cyklade hem, eller vi tog tåget först sen cyklade vi hem. Det var en rolig kväll (:
Det kommer mer inlägg sen, men då skriver jag om vad jag ska göra idag (: ♥
puss (: ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0