Söndag 26:e juli

Hej på er (:
Har varit med johanna,gabriella,isabell och ellen. Vi var inne hos gabriella. Gabriella och johanna ville att vi skulle höra när de sjöng, så det gjorde vi. De sjöng hallelujah av molly sande´n och right here av agnes carlsson. De sjöng riktigt bra. När gabriella och johanna hade sjungit låtarna ganska många gånger bestämde vi att vi går ut en runda. Gabriella passade hennes lillasyster så hon fick följa med. Vi gick till rögle dagiset som heter nu långeman. Vi gick in och typ satte oss på gungorna och pratade lite. Gabriella hade med sina nycklar, det brukar man ha när man är ensam hemma men ändån så snurrade hon runt med sina nycklar så flög dem upp på taket så vi fick ta en pinne för att ta ner dem. Men det var ett problem det hände inte en gång utan fyra gånger och alla de tyra gångerna fick johanna hämta nycklarna, förutom den sista gånen för då hämtade johanna och gabriella nycklarna. När det hande hänt så många gånger sa vi att vi går här ifrån. Vi gick hem till Gabriella igen. Sen skulle jag typ äta så jag gick hem och åt sen gick jag till gabriella igen. Men gabriella,johanna och ellen skulle vara med elin så det blev alldel
es för många så jag och isabell var bara istället. Vi gick hem till mig och bloggade lite och tog några bilder (: ♥
Och nu sitter jag här ny duschad puss (: ♥
Jag bjuder på en bild (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0