Måndag 27:e juli

Hej på er (:
Ställde kockan på 09.00 för att se på sommarlovs morgon, det e ganska bra. När det var slut det är ungefär slut kl 10.00 så gjorde jag och min pappa frukost. När man var mätt efter den goda frukosten gick jag upp och klädde på mig, smickande mig lite. Jag skulle hjälpa min pappa att ta skräp från kolonin till hans släp. Fast hans släp var så klart inte här så vi fick köra till helsingborg och hämta det. Vi skulle också hämta lite skräp hos min mormor och morfar för att de ska flytta ifrån sin bondgård. Så fick man se den lilla kattungen som de har också. Min mormor hade en cykel som jag tyckte var cool så vi tog med den hem. Vi satt och pratade lite med min mormor och morfar sen körde vi hem för vi skulle äta. Efter maten skulle vi fixa cyklen som hade stått hos dem i ganska många år. Men den blev fin till slut. När cyklen änligen var klar den känndes som en eviget innan den blev klar, Så cyklade jag till johannas,isabells och elins träning. Så skulle min brossa också träna så kollade jag lite på deras träning, så ringde mamma så skulle jag hem och äta. När jag var mätt cyklade jag till min brossas tränin igen. Sen var jag lilet tag med johanna och gabriella. Vi va inte jätte länge men ett tag. Vi kollade när anton och hugo skatade. Och nu sitter jag här puss (: ♥



Så ser katten ut (:
Det kanske ser ut som jag håller katten hårt men det gör jag inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0