Lördag 25: juli

Hej alla blogg läsare (:
Vaknade ca 09.30. Gick ner och åt frukos, det gjorde simon och lina också. Lina är simons tjej om ni undrar.Som vanligt åt jag inte så mycket men jag blev mätt iallafall. Så sa mina föräldrar att vi skulle diska inte så kul men det måste göras. När det var klart gick jag upp och tog på mig, sminkade mig lite. Kom på att jag hade min cykel hos gabriella, så fick man gå bort och hämta den. För vi behövde den cyklen till ikväll för vi ska till helsingborgs festivalen med mina grannar. Nu sitter jag här och lyssnar på Robbie Williams, han sjunger riktigt bra för att vara kille. Det kommer ett inlägg i morgon om helsingborgs festivalen (:
Ha det bäst (: ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0