Fredag 24:e juli

Hej alla blogg läsare (:
Ställde klockan på ca 09.30. Gick ner och skulle äta frukost, så ser jag mina föräldrar möblera om i vardagsrummet. Det såg kanska konstigt ut för man är inte van vid att ha det så. Jag åt inte så mycket till frukost för jag brukar inte vara hungrig på morgonen men mina föräldrar säger alltid att jag måste typ äta mer på morgonen men jag kan bara inte det. När jag hade ätit klart gick jag upp och klädde på mig, sminkade mig lite. Efter ett tag kom Gabriella när jag äntligen var klar. Vi cyklade till johanna och bella var redan där då. Johanna höll på att klä på sig, så vi satt och klappade hennes katt. När vi var klara cyklade vi till stan. När vi kom till stan var vi typ redan sugna på fika så vi gick till Sjöholms cafe´. Det var ganska mysigt på det cafe´t. Jag köpte en maka och en beskvie (vet ej hur det stavas) Vi gjorde många roliga saker på stan. Ska träffa dem igen i kväll. Tack för en underbar dag (: ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0