Fredag 10:e juli

God morgon!

Idag vaknade jag meed Gabriella på mitt rum. Vi hann typ inte va någonting för jag skulle följa med min pappa och handla. Det är inte världens roligaste men någon gång får man väl följa med. När man ska ha gäster i morgon får man ju handla lite till det. När vi äntligen var klara med att handla skulle vi åka till The Phone House och kolla när min mammas abonemang går ut. När det går ut ska jag få en ny mobil. Hennes abonemang går ut om ca 3 v. Jag som trodde att det skulle ta en evighet men som tur var går det hur snabbt som helst! När vi kom hem packade vi upp varorna. Men det hjälpte jag inte till med, det fick mina föräldrar göra. Efter ett tag skulle vi äta middag. Vi åt korv med bröd. När vi var mätta sa mina föräldrar att vi skulle åka till något fik. Jag visste inte var det var någon stans för jag läste en bok hela vägen dit. Boken jag läser heter "I taket lyser stjänorna" Den är rigtigt bra, så långt jag har läst iallafall. Det var inte så fint väder, regnade ganska mycket. Men fikan var jätte god så det kan man inte klaga på! När vi var mätte efter den goda fikan åkte vi hem. Jag la mig på min säng och läste i min bok när jag kom hem. Efter ett tag orkade jag inte läsa mer så jag satte mig och kollade på tv, men så klart fanns där inget kul. Då satte jag mig vid datorn istället.  
                                                                              



Tack för en regnig dag 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0