Måndag 23:e feb

hejsan alla blogg läsare (:

idah i skolan hade vi slöjd, kl 09.30 hade vi lite rast efter rasten hade vi lite mer slöjd haha xD sen skulle man då ha lite engelska, det hade vi fram till maten,  det var pasta och någon korvgryta MATRAST (:  vi spelade innebandy killarna mot tjejerna så klart, vissa sköt så hårt så man kunde nästan tro att dom gjorde i bralan :O och jag som stog målvakt, det gjorde on som fffffaaaannnn! memmem e man med så får man tåla skteken (:  efter rasten hade vi matte & engelska sedan slutade vi 14.20 men jag stannade kvar och hade lite snöbollskrig med Max.W, Kim, Steffe´, Johannes, Melissa & Nela (: men det som inte var så kul var att max kastade en snöboll inanför min tröja, kalt! men han gjorde det inte bara en gång utan 3 gånger fy vad kalt det blev på ryggen! men det va kul :) sen cyklade man hem för att fika och efter fikan gjorde man läxan "/ och nu sitter jag här :)



puss <3



mina och gabriellas fötter (:

Kommentarer
Postat av: Gabriella

brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.... kalt <3

2009-02-23 @ 19:14:14
URL: http://ovesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0