Fredag 20:e feb

Idag var Jag och Gabriella på Väla. Ska nu försöka berätta hur det var.

Jag gick till Gabriella vid 10 tiden. Vi åkte halv 11 ungefär. När vi kom fram var det mycket med snö ungefär 2 cm. Den första affären vi gick in i var Gina Tricot och köpte EKO-Jeans till Gabriella. När vi gick ut i gallerian igen såg vi världens finaste bubbelpool. Den var riktit stor och så mysig ut. Sedan så gick vi in på djuraffären och kollade lite små saker. Vi tyckte det var lite tråkigt så vi gick in på Kicks istället. Vi hittade en mascara som hade en jätte tjock borste. Det fanns två tester, Gabriella testade den ena och jag den andra. Men när jag öppnade "min" test mascara så var den blå och äklig.  Vi satt sedan och väntade på att något skulle hända. Vi gick sedan till en handkräms affär och tittade på mjukgörade krämer för huden. Vi var sedan och åt tacos på Taco House. Det var också då Gabriella märkte att hennes kamera var sönder. Alla knapparna bara hängde sig liksom och allting bara la av. Efter vi hade ätit gick vi till Stadium och kollade på tennisrack till Gabriella. Hon köpte ett Wilson Excur rack. Vi spelade också pingis på Stadium. Kul var det. Vi gick sedan in på Tasty House och köpte glass. Vi bad om två små mjukglassar med salt strössel på och vi fick världens största glassar med världens saltaste lakris strösell på. Dock åt vi inte upp glassarna för de var aldeles för stora. När vi var på väg hem så mötte vi Max Wagner. Han sa Hej och att han var på Väla för att handla kläder.

När vi var i bilen på vägen hem så lyssnade vi på världens sämsta låt; Jag har pengar i brallan NANA NA NA NA NA NA ! Med vingar av stål.  Super dålig altså ! Men men en låt är en låt. ...
Vi hörde också på radion att det skulle snöa mer.

                              denna bjuder jag på (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0