Tisdag 29:e december

Tränings dagen :)
Min pappa väckte mig typ vid 9.00. När man hade kommit upp ur sängen gick jag ner och åt lite frukost. Åt inte så mycket var inte alls hungrig men det blev lite iallafall. Efter frukosten gick jag upp och klädde på mig mina innebandy kläder. Fixade mitt hår och sen gick jag ut och väntade på att matilda skulle hämta mig. Kommer hem igen klockan 13.00. Nu är jag hem igen från träningen. Det var en ganska lungn träning. Men det känns konstigt för jag har inte tränat på länge. Nu ska jag äta lite och ta det lungt sen börjar den andra träningen. Nu är klockan ca 15.15 och jag måste ta på mina innebandy kläder igen och gå ut och vänta på att matilda ska komma. Kommer hem igen klockan 17.15. Nu är jag hemma igen från träningen. Är sjukt trött, denna träningen var mer tuffare. Ska äta lite nu sen ska jag duscha. Nu är jag ny duschad och sitter här. 
Ha det bäst puss ♥
älskar dig victor ♥  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0