Tisdag 22:e december

Hej alla blogg läsare :)
Vaknade ca 09.00 och kunde inte sova mer. Gick typ ner och gjorde lite frukost och satte mig vid tv och började äta min frukost. Det var något roligt program så jag kollade på det. När klockan var ca 10.30 kom gabriella till mig och då var jag inte färdig. Då fick man gå upp och klä på sig lite och fixa till sig lite. Min granne ringde till mig och sa att jag skulle hämta hans nyckel för han skulle inte vara hemma över julen så fick jag göra det. Gabriella skulle visa mig sin mobbe på datan den hon skulle få. Den var jätte fin. Johanna skulle också komma till mig och hon kom typ till mig 12.00. Vi satt vid datan typ hela tiden. Och föresten så blev jag tsm med victor idag. När jag hade ätit middag och min mamma var klar så körde min mamma oss till stan. Vi gick i ganska många affärer. I några provade vi kläder i några andra provade vi skor. Det var som en shopping runda.  Vi hade jätte kul. Och bilderna kommer ikväll efter jag har varit hos optikern.
Måste gå nu ha det bäst puss ♥
älskar dig victor! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0