Söndag 27:e december

Godmorgon! :)
Min pappa väckte mig ca 10.00. Var fortfarande sjukt trött när han väckte mig. När jag hade kommit upp ur sängen gick jag ner och åt frukost. Var lite mer hungrig idag så det gick lättare att äta sin frukost. Satte mig vid tv:en och åt min frukost. Jag åt min frukost ungefär 30 min men det var ett bra program på tv:en, så kollade man mest där än att äta sin frukost. Efter min långa frukost gick jag upp på mitt rum. Min pappa bad mig att städa lite på mitt rum så fick man göra det. Och nu sitter jag här. Gabriella kommer snart till mig så jag måste fixa till mig lite.
Ha det bäst puss ♥
älskar dig victor ♥
PS: jag och gabriella ska kolla bio kl 13.00 (twilight-new moon) så det kommer ett inlägg ikväll så skriver jag lite vad den handlade om :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0