Söndag 13:e december

Hej igen gott folk :) ♥
När vi hade spelat klart matchen så körde min pappa mig hem för jag skulle duscha. Föresten så vann vi matchen med 4-2. Jag brukar duscha ganska länge men idag fick det bli lite kortare duchning. För jag och bella skulle kolla vårt lags match (om ni undrar så e vi ganska många i vårt lag så vi har två lag) så jag fick ju skynda mig lite. Men ändån blev det att vi körde ganska sent. Menmen vi fick typ se en halv timme. De vann också med 4-2. Bra spelat båda lagen! När bellas mamma hade körde hem mig satte jag mig vid tv:en. Min pappa lagade lite mat till mig sen åt jag det framför tv. Det var ju så klart ett bra program. Och nu sitter jag här :)
ha det bäst puss :) ♥                                                                                                        

Vi är bara bäst! :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0