Onsdag 30:e december

Hejsan gott folk :)
Ställde klockan på 08.30. Var jätte trött idag för igår körde vi ju två träningar. Låg och kollade lite på tv i sängen. Min pappa kom in i mitt rum och sa att det var frukost, så då fick man gå ner och äta lite. Men det var ett problem jag kunde nästan inte gå ner från trappan. Jag hade jätte mycket träningsverk i mina ben. Efter frukosten gick jag upp och klädde på mig mina innebandy kläder för vi hade ju träning idag igen. Vi skulle hämta matilda och clara klockan 10.10 så jag hade ganska bråttom. Men vi kom inte försent iallafall men nästan. Min pappa hämtade oss klockan 12.00. När jag hade ätit, duschat och fixat till mig så cyklade jag till matilda och clara var också där. Vi hade jätte kul. När klockan var ungefär 17.00 kom min pappa och hämtade mig men det tyckte jag var jätte tidigt men nu när han kom så får jag väl hänga med hem. När jag kom hem skulle jag äta lite kvällsmat. Och nu sitter jag här.
Ha det bäst puss ♥
älskar dig victor ♥
P.S Jag ska vara hos matilda i morgon ska sova över där med så det kommer ett inlägg i övermorgon på kvällen någon gång.
Gott nytt år alla :) ♥
Sms:a mycket :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0