Onsdag 23:e december

Hejsan svejsan alla :)
Vaknade ca 9.00 idag också. Det var ju julkalendern och jag kollade på det. Den är faktiskt ganska bra. När den var slut hade jag inget att göra så jag satte på mig mina lösnaglar. När jag äntligen var klar med det gick jag ner och åt frukost. Satte mig vid tv och åt min frukost. Det fanns inget roligt på tv:en men jag kollade ändån för jag hade inget att göra. När jag var mätt efter frukosten gick jag upp och klädde på mig. Hade inget att göra så jag satte mig vid datan. Har typ suttit vi datan hela dan. Men måste stänga nu för min mamma tjatar på mig att jag ska städa mitt rum.
Ha det bäst puss ♥
älskar dig victor ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0