Måndag 28:e december

God kväll gott folk :)
Vi vaknade ca 10.00 (jag sov ju över med matilda och clara). Vi låg kvar ganska länge i våra sängar och bara pratade. Men när typ kl var över 11.00 så bestämmde vi oss att äta frukost. Claras bror undrade om vi ville vara med på innebandy och det ville vi. Vi sa bara att vi skulle fixa till oss lite och plocka undan på rummet. Han frågade oss ungeför kl 12.00 men vi blev inte helt klara fören 14.00 och då skulle vi äta middag. När vi var mätta efter middagen så kom några gäster till clara och dom. Så vi körde lite s,k eller p. Det gick ju inte så bra för där var ju inga killar med. Jag var tvungen att gå på toa helt ointresant men iallafall så när jag var klar så gick jag ju ut från toan och då tror jag att jag tog sönder deras dörr. Men clara och matilda sa att den brukade göra så. Sen ringde vi till min kille victor det är alltid roligt att prata med han. Jag vet ej hur länge vi pratade men det var ganska länge iallafall. När claras gäster hade gått hem så ville vi gå ut lite för vi hade varit inne hela dagen. Vi gick till skolan och där var jätte halt. Sen gick vi in på biblioteket för där var någon matilda kännde så pratade vi lite med henne. Vi var där inne ett litet tag för det var kallt ute. När vi var varma skulle vi visa matilda var rasses pappa bodde för det visste hon inte. Och hans pappa var ute och pratade med någon så det var lite pinsamt. Sen gick vi bara lite. Jag och matilda skulle typ hem vid 17.00 så vi gick hem till clara lite innan. Claras pappa körde mig hem. Min pappa fixade lite kvällsmat till oss och det blev korv med bröd. Så nu är jag mätt. Och nu sitter jag här.
Ha det bäst puss ♥
älskar dig victor ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0