Lördag 26:e december

Hejsan alla bloggare! :)
Min pappa väckte mig ca 08.30. Jag sov så himla gott när han väckte mig. Men om man ska till väla och vara där när dom öppnar får man gå upp i tid. Ville ju inte lukta svett när man kommer till väla så jag tog en dusch. När jag var klar gick jag ner och åt frukost. Var inte alls hungrig idag så åt typ inget. Ville platta mitt hår så då var jag tvungen att blåsa håret för det var ju blött. Det känndes som en evighet innan mitt hår blev torrt men det blev iallafall torrt. Sen var det bara att sätta igång att platta. Med min nya plattång så går det ganska snabbt. Men efter jag var klar med mitt plattandet så hade jag ganska bråttom för vi skulle hämta min brors kompis kl 9.30. Så jag slängde på mig kläder och sminka mig lite. Efter ett tag så blev jag klar. När vi satt i bilen så såg jag att klockan var 9.45 vi var bara en kvart sena. Det var inte alls mycket folk på väla när vi kom dit. När typ klockan var 11.30 då kom typ alla. Snacka om mycket folk det kom. Vi leta jacka till mig i nästan alla affärer antingen var den för stor eller så fanns det ingen alls. Men jag hittade lite kläder iallafall och dom kommer snart. Vid 12.30 käkade vi lite. Vi hittade nästan inget bord. Men vi fick i oss får mat iallafall. När klockan var typ 13.45 var vi på väg hem. Det var skönt att komma hem. Efter det har jag inte gjort något bara slappat. 
Ha det bäst puss ♥
älskar dig victor ♥

Här kommer bilderna på det jag köpte: 

 



leggings från GinaTricot



en grön North Blend jacka från Teamsportia


DKNY perfym från Kicks



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0