Torsdag 27: augusti

Hej allihopa (:
Ställde klockan på 06.45 det gör jag alltid när det är skola men iallafall, vi skulle fotas idag i skolan så då gjorde man sig lite extra fin. Jag åt inte så mycket idag som ni vet kan jag inte äta på morgonen. Men när jag hade ätit lite fixade jag vid mig. När jag var klar cyklade jag till nelly och gabriella var redan där som vanligt kommer jag för sent. Sen var det iväg till skolan. När klockan var ca 10.40 skulle vi fotas, jag hoppas jag blev bra på fotot. Sen skulle vi ta enskilda jag blev inte jätte bra där. Men men man kan inte bli bra på alla kort. Sen slutade vi 14.25. Sen har jag typ inte gjort något efter skolan tat det lungt bara. Föresten är det isabells födelsedag i morgon (: grattis bäse'vännen (: ♥
Ha det bra puss ♥

http://4.bp.blogspot.com/_hGc3aPhY6-I/Re3ZKX8HVPI/AAAAAAAAABg/QDWpDUPlGgA/s320/t%C3%A5rta.jpg
grattis bäste'vännen (: ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack bästevän! :D

2009-08-27 @ 19:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0