Tisdag 11:e augusti

Hej igen (:
Ställde klockan på 09.00 som vanligt för att se sommar morgon. Min brossa var äntligen hemma så var det någon att prata med förutom min mamma som ringde hem hela tiden, det var ganska jobbigt. Så undrade johanna om jag ville vara med henne, elin och gabriella och det ville jag så klart. Gabriella kom till mig när hon var färdig sen cyklade vi till johanna men när vi ringde på så öppnade hennes mamma och sa att hon stod i duschen så jag och gabriella cyklade till skolan för att vänta där. Helt plötsligt började det piss regna så jag skulade på skolan, men gabriella var så klart inte där. Jag sms:a henne och undrade var hon var, hon skulade under ett träd vid johanna. Jag bestämmde för att cykla dit men jag blev ju så klart dyngsur. Vi träffades på halva vägen så vi cyklade tillbaka till skolan igen och skulade. Vi gick in på skolan och satte oss där och bara väntade på att det skulle sluta regna vi väntade också på att johanna blev klar. När det äntligen hade slutat regna så cyklade vi till johanna eller vi väntade utanför henne. Jag och gabriella frös så mycket och cyklade hem och skickade ett sms till johanna att hon skulle komma till gabriella när hon var klar. När jag hade ätit och tagit på mig något annat så cyklade jag till gabriella för de var där. Vi gjorde inte så mycket vi pratade lite. Efter ett tag cyklade vi hem till mig för att se på film men så klart så var min brossas filmer inte hemma utan hos en kompis. Så det blev någon tråkig film. När vi inte pallade med den längre så kollade vi ut och så var det fint fäder igen. Jag, johanna och gabriella cyklade till stan. Elin skulle iväg så hon cyklade hem. Men iallafall så cyklade vi till stan och satte oss på en brygga för att ta lite bilder. Det var jätte mycket fågel skit och johanna fick på hennes jacka. Men vi fick några bilder iallafall. Johanna föreslog att vi skulle dricka te men så sa gabriella att vi skulle dricka kaffe. Så vi cyklade till henne för att dricka kaffe. Ganska gott var det. Sen skulle jag hem för jag skulle gå på gympa med matilda och clara. Nu sitter jag här ny duschad och ska snart titta lite på tv puss (: ♥
De bilderna vi tog kommer i morgon (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0