Lördag 8:e augusti

Hello sunshine (:
Jag har inte laggt in ett inlägg på länge. Det har varit så underbart väder. Men iallafall här kommer ett inlägg.
Sitter hos mina kusiner nu, tvillingarna fyller 7 år idag. Vi har precis ätit, det var jätte gott. Nu väntar man bara på efterrätten. Det blir en jordgubbstårta, mums. Jag och clara ska snart bada i deras pool. Om ni undrar så är clara 9 år. När vi kollade hur många grader det var i poolen så var det 26 grader. Det blir någ att man ligger där ganska länge. Tvillingarna fick många fina presenter, t.ex victor fick ett limegrönt nintendo ds, jacob fick cykel handskar det saknas bara en cykel sen är han färdig att ut och cykla. Jag och clara ska gå och bada nu (: puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0