Varmt

Gud vad varmt det är. Det har varigt strålande sol och jätte varmt de senaste dagarna med den här dagen är nog den varmaste. Jag vet inte hur många grade det är men det känns som det är 20*. Jag frågade Gabriella om hon  ville följa med till min sommarstuga aldeles i närheten. Min  sommarstuga ligger bara en mil bort från min egen lägenhet och alldeles perfekt att åka till när det är så här varmt. Nelly följer också med så det blir ett litet tjejgäng som ligger på gräsmattan och solar i eftermiddag.Vi åker också ner till Kullahallen och köper glass.För vad är bättre med glass en var sommardag? Jag tänker lite långt fram nu det är inte sommar än men det känns värkligen som det. Det saknas bara bikini och handuk sen kan man bara gå ner till stranden och bada. Man kan ju inte säga att jag är en badkruka. Nej jag är en riktig sommar människa! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0