Lördag 11:e April

Hello sunshine!

Idag skulle då min mamma på en 40 års kalas så jag skulle sova hos min farmor och farfar. vi åkte ner till deras husvagn för vi skulle sova där. min mamma följde med av och drack en kopp kaffe'. min farmor skulle så klart jobba.när min farmor hade åkt till sitt jobb var det bara jag och min farfar där.vi bestämmde att det var så varmt och skönt så vi tog ut två solstolar och la oss och solade i det fina vädret. när vi tyckte att vi hade solat klart så gick vi in och spelade lite kort. när vi satt där och spelade kort sa jag att det skulle vara ganska gott med en glass. vi gick bort till en mack och handlade glass. och jag hade rätt det var jätte gott med glass för vad är inte bättre med en glass när det är varmt ute. när vi hade ätit upp den goda glassen så undrade min farfar om jag ville kolla på hundar och det ville jag så klart för jag älskar djur. vi gick bort till en annan husvangn och där var det hur många chiwawa hundar som helst. dem som var i husvagnen tog ut en liten valp som var 4 veckor gammal den var jätte söt alla valpar är ju jätte söta när dem är valpar. när vi hade klappat alla hundarna skulle vi börja på maten. vi skulle grilla mums. jag hjälpte så klart till med maten. när farmor kom hem 19.30 så var middagen färdig. när alla var mätta så gick vi in i husvagnen och kollade på Robinson. det var Mika som åkte ut ur Robinson. när Robinson var slut så var jag jätte trött så jag gick och la mig och somnade direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0